Általános Szerződési Feltételek

1. ÁLTALÁNOS SZERZÖDÉSI FELTÉTELEK
A vevő rendelése elküldésével elfogadja az eladó általános szerződési feltételeit, amelyek úgy a vevő mint az eladó számára kötelezőek.

2. ÁRU RENDELÉS
Lehetőséget kínálunk az otthonából való kellemes vásárlásra, ahol a nap 24 órájában vásárolhat. A kiválasztott termékeket egyszerűen megrendelheti a termék kosárba való helyezésével a www.akvariumkobolka.hu oldalon. továbbá a 0670 396 8192 –es telfonszámon, illetve e-mailben az e-shop@cobbyspet.hu címen. A szerődés tárgyát csak a rendelésben feltüntetett termékek képezik. A feltüntetett méretek, színek és egyéb adatok csak információ jellegűek. Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy vevőinknek csak kiváló minőségű árut szállítsunk. Az elektronikus rendelést akkor tekintjük érvényesnek, ha az összes feltüntetett mező a regisztrálás során megfelelően ki van töltve. A leadott rendelést szerződéstervezetnek tekintjük, ahol az adásvételi szerződés az áru kiszállításával jön létre. Az adásvételi szerződés létrejöttéhez szükséges, hogy az eladó a rendelést visszaigazolja. Abban az esetben, ha a rendelés leadása közben jelentős árfolyam csökkenés következik be, vagy a gyártócég árat emel, fentartjuk a jogot, hogy a rendelésen módosítsunk vagy egyoldalúan a szerződéstől elálljunk. Ezt a jogot fenntartjuk arra az esetre is, ha a gyártócég az adott termék gyártását megszünteti, vagy a piacra egy továbbfejlesztett terméket helyez el.

3. A RENDELÉS VISSZAIGAZOLÁSA
Rendelést érvényesnek tekitjük amint Ön a rendelést elküldi. A kiszállítás előtt munkatársaink még fel vehetik Önnel a kapcsolatot esetlegesen felmerülő részletek tisztázása érdekében.

4. A RENDELÉS VISSZAVONÁSA
Minden rendelést a leadástól számított 1 órán belül indoklás nélkül vissza lehet vonni telefonon vagy e-mailben. Elegendő megadni a rendelő nevét, e-mail címét, rendelés számát és a rendelt áru leírását.
A rendelés törlése az eladó részéről: Az eladó fentartja a rendelés egészének vagy részének törlését a következő esetekben:
- a rendelést nem lehetett visszaigazolni (hibásan megadott telefonszám, nem elérhető, a vevő nem válaszol az e-mailekre stb.)
- a rendelt termék már nem élérhető - a gyártó megszütette a termék gyártását vagy már nincs forgalomban, nagy mértéknen megváltozott az ár a beszállító résszéről, futárral való kiszállítas volt rendelve, de az áru jellege csak személyes atvételt tesz lehetővé (pl. rendkívül törékeny áru, élő állatok )

Abban az esetben, ha a fent említettek bekövetkeznek az eladó lehetőség szerint fel fogja venni a kapcsolatot a vevővel a további lépések egyeztetése érdekében.

5. CSOMAGOLÁSI, SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉGEK ÉS FIZETÉS
A megrendelt árut utánvétellel lehet fizetni, vagy cégünk számlájára lehet utalni szállítás előtt. Számlaszámunk: 10300002 10296949 49020014 MKB Bank Rt.

CSOMAGOLÁSI KÖLTSÉG (csak Magyarország területén érvényes):
- ha a rendelt áru értéke nem éri el a 11.500 Ft-ot, akkor: 1.300,-Ft
- ha a rendelt áru értéke meghaladja a 11.500 Ft-ot, akkor: 700,-Ft
- ha a rendelt áru értéke meghaladja a 15.000 Ft-ot, akkor: nem számítunk fel csomagolási költséget.

- utánvételi díj 300,- Ft

POSTALKÖLTSÉG:
A rendelt áru értékéhez csak csomagolási költséget számítunk fel, további postaköltséget már nem.

SZEMÉLYES ÁRU ÁTVÉTEL
Nem lehetséges.

6. SZÁLLÍTÁSI IDŐ
Az árut 7 munkanapon belül szállítjuk a rendelés visszaigazolásától számítva. A szállítási idő esetleges változásáról halasztás nélkül fogjuk Önt tájékoztatni.

7. A RENDELÉSTŐL VALÓ VISSZALÉPÉS
A fogyasztóvédelmi tötvénnyel öszhangban.
Az áru 14 napon belüli visszaküldése esetében a vételárat visszatérítjük, vagy az árut becseréljük az Ön kívánsága szerint. A csomagolási költség az áru értékébe nem számítódik bele.

Az áruvisszaküldés feltételei:
- az árut 14 napon belül vissza kell küldeni
- az árut sértetlenül, nem használt állapotban, eredeti és nem sérült csomagolásban kell visszaküldeni
- mellékelni kell a vásárlást igazoló bizonylatot

Az árut a következő címre küldje:
COBBYS PET MAGYARORSZÁG Kft.
2900 Komárom
Bajcsy-Zs. u. 10.
A árut ajálva, biztosítva, de nem utánvétellel küldje vissza, mivel az áru esetleges sérüléséért vagy elveszéséért nem áll módunkban felelni.
A fenn említett feltételek valamelyikének be nem tartása esetén nem tudjuk elismerni a rendeléstől való visszalépést, és az áru az Ön költségére vissza lesz küldve.
Amennyiben a vásárló a rendlet áruhoz ajándékot kap és a rendelt árut valamilyen oknál fogva visszaküldi az eladónak, köteles az ajándékot is visszaküldeni az áruval együtt az eladónak.

8. REKLAMÁCIÓ ÉS GARANCIA
Az esetleges reklamációkat az Ön megelégedésére fogjuk individuális megállapodással megoldani az érvényes jogi előírások figyelembevételével. A vásárló köteles az árut átvétel előtt alaposan megvizsgálni úgy, hogy az esetleges hibákra, sérülésekre felfigyeljen. Az esetleges hibákat a vevő köteles halasztás nélkül az eladónak jelezni. Az áruszállítás közben történt sérülésekért nem áll módunkban felelni. Sérült szállítmány kézbevétele esetén az áru átvételét igazoló bizonylat aláírása előtt jegyzőkönyvben kell rögzíteni a sérülést, amit a kézbesítőnek aláírásával kell igazolnia!

A termékekre a törvényben elöírt 12 hónapos garancia érvényes. A garancia csak gyártói hibára vonatkozik.

Amennyiben a terméken használata alatt elégtelenségek merülnek fel, azt panasztételi eljárással fogjuk megoldani.

A garancia nem vonatkozik:
a, a termék természetes kopására használata alatt
b, nem megfelelő használatnak köszönhetően
c, nem megfelelő raktározás következtében

Panasztételi eljárás:
1) informáljon minket emailben e-shop@akvariumkobolka.hu vagy telefonon a
0670 396 8192 –es telfonszámon
2) az árut küldje el a címünkre mint ajánlott csomagot (nem utánvétellel)
3) a csomagba helyezze al a hiba pontos leírását az Ön pontos címével együtt
4) szintén küldje vissza a vásárlást igazoló bizonylatot
Az Ön reklamációját minél előbb intézni fogjuk, maximum 30 napon belül az átvételtől számítva. Hosszab időigényű reklamáció esetén azonnal fel fogjuk venni Önnel a kapcsolatot.

Törvények és előírások:
Az Általános Szerzödési Feltételekben nem rögzített pontokra a következő törvények és elöírások vonatkoznak:

. 22/2004 az elektronikus kereskedelemről szóló törvény
128/2002 fogyasztóvédelmi törvény

9. NEM ÁTVETT KÜLDEMÉNY
Abban az esetben, ha a vásárlótól az áru visszaérkezik a feladóhoz, mivel azt a vásárló meghatározott időn belül nem vette át, a vásárló ennek ellenére köteles s szállítással kapcsolatos költségeket megtéríteni. Ezt a számlát postán fogjuk elküldeni.

A rendelés elküldését egyben úgy tekintjük, mint a vételi szerződés aláírását a vevő részéről. Az így létrejött szerződés kötelezi az eladót az áru leszállítására, illetve a vevőt az áru átvételére és a megegyezett ár kifizetésére.